دیجی لاگ

ساخت وبلاگ

سیستم توزیع آب در آپارتمان و انواع سیستم لوله کشی آب توسط کارشناسان آب و فاضلاب هر شهری انجام می‌شود ابتدا کارشناسان میزان مصرف آب یک ساختمان را محاسبه می‌کند که برای این کار روشهایی وجود دارد. روش تقریبی محاسبه، میزان مصرف بر اساس تعداد نفراتی که در آن ساختمان ساکن هستند و یا موارد کاربردی ساختمان، روش واحد مصرف برای هر کدام از روش های مذکور فرمول های وجود دارد که یک کارشناس برای لوله کشی آب باید بداند. مرحله دوم در سیستم توزیع آب برای آپارتمان ها تعمیر و تنظیم فشار آب ساختمان است آبی که در لوله ها وجود دارد دچار افت فشار دینامیکی و افت فشار پشت کنتور شده و لازم است با روش هایی این افت فشار در سیستم توزیع آب آپارتمان جبران شود. برای جلوگیری از افت فشار آب باید تامین فشار سیستم توزیع آب در آپارتمان با فشار آب شهر را اطلاع داشته باشیم، تامین فشار با استفاده از مخزن را بدانیم ،از مخزن تحت فشار استفاده کنیم. در مرحله سوم از فرایند سیستم لوله‌کشی و توزیع آب در آپارتمان که شامل طراحی لوله کشی آب سرد و گرم میباشد، برای این منظور لازم است که تکنسین قطر لوله ها و مسیر لوله ها را محاسبه کرده و بعد از آن بهتر این مساله را انتخاب کند. در نهایت این طور می‌توان گفت که حفظ و نگهداری آب آشامیدنی در سیستم توزیع آپارتمان از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

لوله کشی ساختمان چیست ؟

تمام مطالبی که شما باید در مورد لوله کشی و لوله بازکنی ساختمان در اصفهان بدانید. لوله کشی ساختمان یکی از مهمترین فرآیند در ساخت و ساز خانه محسوب می شود. که در این راستا باید کلیه‌ی نکات و ضوابط ایمنی رعایت گردد. برخی از لوله کشی ها جهت انتقال مایعات و گازها به کار برده می شوند. از لوله های فلزی، پلاستیکی، سیمانی جهت انتقال مواد در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود. در زمان لوله کشی این لوله ها درمحل مناسب خود نصب می شوند. وجود سیستم لوله کشی جهت توزیع آب و گاز در قسمت های مختلف ساختمان و تخلیه زباله‌ها ضروری است. به همین دلیل جنس لوله ساختمان سازی باید از مرغوب ترین اجناس استفاده شوند تا مانع از بروز مشکلات مختلفی برای صاحبخانه شود و عدم رعایت این نکات ممکن است موجب عواقب جبران ناپذیری شود. لوله کشی در سقف نیز انجام میشود. جهت جلوگیری لوله ها از گرما و یخ زدگی، ترک خوردگی و داشتن طول عمر طولانی باید توسط عایق مناسب و با کیفیت پوشش داده شوند.

انواع لوله کشی ساختمان عبارتند از :

لوله فاضلاب: فاضلاب به دو دسته سبک خاکستری و سنگین تقسیم می شود لوله های فاضلاب انواع متفاوتی دارد. جهت جابه جایی فاضلاب سنگین از لوله هایی با شیب و قطر بسیار استفاده می شود.فاضلاب های کف سرویس بهداشتی از نوع سبک می باشد. لوله کشی آب: در گذشته لوله کشی از نوع فلز و از رو کار بوده ولی با گذشت زمان جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی لوله های فلزی، لوله کشی از نوع توکار بوده و مانع از مشکلاتی مانند نشت آب وغیره می شود. لوله کشی گاز: از حساس ترین لوله کشی هاست که در نصب آن باید تمامی نکات ایمنی رعایت گردد. فواید آن استفاده از گاز طبیعی در ساختمان است. لوله کشی برق: عدم برخورد سیم های برق با مصالح ساختمانی استفاده می شود. همچنین بخوانید: از بین سوسک فاضلاب

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 324 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 19:49

عایق کاری لوله های آب یکی از کارهای ضروری در ساخت تاسیسات آب می باشد. چرا باید به عایق کاری لوله های آب توجه کنیم؟ یکی از مهمترین دلایل اهمیت عایق کاری لوله آب جلوگیری از یخ زدگی آب لوله به خصوص در فصل زمستان است و از طرفی عایق کاری باعث کاهش هزینه سوخت می شود. اما چگونه لوله آب را عایق بندی کنیم؟ عایق لوله آب چیست و بهترین نوع عایق برای لوله ها کدام است؟ اگر چنین سوالاتی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ آن هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از می خواهیم به مواردی مانند اهمیت عایق کاری لوله آب، روش های مختلف عایق کاری لوله آب و بهترین نوع عایق کاری لوله آب بپردازیم. عایق کاری لوله های آب هم برای ساختمان های تجاری و هم برای ساختمانهای مسکونی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مردم از فواید و اهمیت عایق کاری لوله ها بی اطلاع هستند. در اینجا به چند دلیل برای عایق کشی لوله های خانه شما اشاره میکنیم. با افزایش تمرکز بر کاهش تولید گازهای گلخانه ای و بهبود راندمان انرژی، عایق کاری لوله های آب داخل ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. اگرچه غالباً فراموش می شود. عایق کاری لوله های داخل منزل شما نه تنها صورت حساب انرژی شما را کاهش می دهد، بلکه از مسائلی که می تواند پرهزینه شود جلوگیری می کند.

اهمیت عایق کاری لوله آب چیست؟

چراهمانطور که در ابتدا به آن اشاره کردم یکی از مهم‌ترین دلایل عایق کاری لوله آب، صرفه جویی در سوخت مصرفی است. حال شاید از خودتان بپرسید که چطور ممکن است؟ هر ساختمانی بخشی به نام تاسیسات دارد که شامل قسمت‌های مختلف است. متاسفانه میزان هدر رفت گرما در قسمت‌های مختلف ساختمان بسیار زیاد است طوری که موجب مصرف سوخت زیادی می‌شود. حال برای جلوگیری از اتلاف گرما در بخش‌های مختلف تاسیسات و صرفه‌جویی در مصارف سوختی باید مانع اتلاف گرما شویم طوری که گرمای تولید شده توسط سیستم حرارتی ساختمان فقط صرف گرم کردن اتاق‌ها و سایر محل‌هایی که احتیاج به گرما دارد، شود. به همین منظور عایق کاری لوله آب، مخزن‌ها و دیگ حرارتی را انجام می‌دهند تا گرما در عایق محفوظ باقی بماند.

عایق کاری لوله های آب هم برای ساختمان های تجاری و هم برای ساختمانهای مسکونی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مردم از فواید و اهمیت عایق کاری لوله ها بی اطلاع هستند. در اینجا به چند دلیل برای عایق کشی لوله های خانه شما اشاره میکنیم. با افزایش تمرکز بر کاهش تولید گازهای گلخانه ای و بهبود راندمان انرژی، عایق کاری لوله های آب داخل ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. اگرچه غالباً فراموش می شود. عایق کاری لوله های داخل منزل شما نه تنها صورت حساب انرژی شما را کاهش می دهد، بلکه از مسائلی که می تواند پرهزینه شود جلوگیری می کند.

بهترین روش برای عایق کاری لوله آب

به طور کلی در تاسیسات ساختمان، لوله کشی به سه طریق انجام می گردد. در روش اول به صورت توکار لوله‌ها داخل کانال شافت یا سقف کاذب قرار می‌گیرند.در روش دوم به صورت دفنی در زیر کف جاسازی می شود. و در روش سوم به صورت روکار که در داخل یا خارج از ساختمان کار لوله کشی انجام می شود. توجه داشته باشید مهم نمی باشد لوله کشی ساختمان به چه روشی انجام گردد، چون در هر حالت میتوان عایق کاری لوله های آب را با روش‌های مختلف زیر انجام نمود.
  • برای عایق کاری لوله های آب ابتدا باید لوله‌های آب را کاملا تمیز کنید. به این معنی که هر گونه مصالح ساختمانی که بر روی وجود دارد را پاک نمایید.
  • سپس بر روی لوله ‌های سیستم گرم کننده ضد زنگ بزنید.
  • بعد از خشک شدن ضد زنگ، باید لوله‌های دفنی و توکار را با پشم سنگ یا عایق پتویی، روکش کاغذی یا عایق پشم شیشه بپوشانید. البته توجه داشته باشید که پشم شیشه را از سمت  ورق آلومینیومی در دور لوله نپوشانید.
  • در این مرحله مفتول گالوانیزه را بر روی عایق‌ها بپیچانید تا ثابت گردد.
  • همچنین برای لوله‌های روکار هم می ‌توانید از عایق هدایتی، تشعشعی یا عایق پیش ساخته استفاده نمایید و سپس بر روی آن ها را با ورق گالوانیزه یا ورق آلومینیوم بپوشانید.

مزیت های عایق کردن لوله های آب در چیست؟

تا اینجا با اهمیت عایق لوله آب و انواع عایق لوله آب آشنا شدید. حالا بیایید کمی بیشتر در مورد مزایای عایق لوله آب صحبت کنیم. همانطور که می دانید عایق کاری لوله های آب به خصوص عایق حرارتی لوله های آب گرم باعث کاهش اتلاف انرژی و استفاده بهینه از منابع گاز می شود و علاوه بر آن دمای آب را 2 تا 4 درجه بالاتر نگه می دارد در نتیجه اتاق مورد نظر به خوبی می باشد. . گرم کردن در واقع اگر لوله های آب گرم در محوطه هر ساختمانی عایق حرارتی باشند، نیازی به باز نگه داشتن خروجی آب نیست، بنابراین در مصرف آب صرفه جویی می کنید. البته ممکن است هنگام ارزیابی هزینه های عایق کاری به این نتیجه برسید که این کار از نظر مالی به صرفه نیست اما اشتباه نکنید زیرا پس از مدتی با صرفه جویی در مصرف انرژی و آب هزینه های اولیه خود را جبران خواهید کرد. . . منبع : اهمیت عایق کاری لوله های آب https://ostadkar.ir/blog/homehouse/repairs/importance-of-water-pipe-insulation/

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 289 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:48

در صورتی که با پرونده های حقوقی درگیر باشید بهتر است اصطلاحات و قوانین آن را به خوبی شناسایی کنید تا بهترین عملکرد و تصمیم را در موارد مورد نیاز بگیرید. یکی از رایج ترین اصطلاحات پرونده های حقوقی دعاوی مالی و غیرمالی است. در طی این مقاله می خواهیم به بررسی لیست دعاوی مالی و لیست دعاوی غیرمالی بپردازیم . اما در ابتدا باید به چیستی و تعریف هر کدام از موارد آشنایی پیدا کنید.

تعریف دعاوی مالی و غیرمالی

به طور کلی هرگونه دعاوی مالی نزاع و دعوا هایی است که خواسته آن مال می باشد. همچنین در نقطه مقابل دعاوی غیر مالی دعوا و نزاعی است که خواسته آن غیر مالی است. این یک تعریف کلی از دعاوی مالی و غیرمالی است اما بیایید بیشتر با هر کدام از این موارد آشنایی پیدا کنیم. همچنین بخوانید : قوانین جدید سفته ضمانت حسن انجام کار

  • تعریف حقوقی دعاوی مالی

حق مالی به حق گفته میشود که اجرای آن به طور غیر مستقیم منفعتی برای دارنده آن ایجاد می کند و می تواند آن را ارزیابی کند. مانند حق مالکیت خانه یا حق مالکیت یک اتومبیل که برای صاحب آن ارزش پولی و مالی دارد. بنابراین در تمام نزاع ها و مواردی که حق کسی تضییع، ضایع یا انکار شود و مالی باشد، آن را به عنوان دعوای مالی می شناسند. همچنین هرگونه دعاوی فسخ و بطلان معامله یا بی اعتباری سند در مورد یک حق مالی از جمله دعاوی مالی به حساب می آید. به عبارت دیگر یک اثر یا حق مالی برای کسی در دعاوی مالی ایجاد می شود و به همین علت قابلیت نقل و انتقال و اسقاط دارد. در مقابل دعاوی غیر مالی هدف آن رفع نمودن نیازمندی های عاطفی و اخلاقی شخص باشد به همین دلیل امکان نقل و انتقال برای آن وجود ندارد.

  • تعریف حقوقی دعاوی غیر مالی

حقوق غیر مالی اصولا امتیازی است که هدف آن به منظور رفع نیازمندی های عاطفی و اخلاقی انجام می شود. موضوع این حق عموماً روابط غیر مالی میان اشخاص است که ارزش دادوستد نداشته و به طور مستقیم قابل ارزیابی به پول و مبادله با آن نیست. به طور مثال حق زوجیت و بنوت. شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره در هر زمینه ای با بهترین وکیل کیفری در شیراز با ما تماس حاصل نمایید.

تشخیص دعاوی مالی از غیر مالی

طبق قانون آیین دادرسی مدنی مصوب در سال ۱۳۷۹ رابطه خاصی برای تفکیک دعاوی مالی از غیرمالی و مشخص نشده است. اما در تعدادی از موارد مسائلی از این دعاوی بازگو شده است. به طور مثال در صورتی که حق مورد دعوا یا خواسته مالی باشد یا خواسته قابل تقویم به پول باشد. به عنوان دعوای مالی به حساب می آید در غیر این صورت غیر مالی خواهد بود. یکی دیگر از راه های شناخت تفاوت میان دعاوی مالی و غیرمالی نتیجه حاصل از دعوا است. در صورتی که نتیجه حاصل از این دعوا مال یا حق مالی باشد که ارزش پولی داشته باشد، دعاوی مالی به حساب می‌آید. در غیر این صورت غیر مالی محسوب می گردد.

هزینه دادرسی دعاوی مالی و غیر مالی

دعاوی حقوقی به طور کلی دارای دو دسته مالی و غیرمالی هستند. نکته مهم در رابطه با هزینه دعاوی مالی و غیرمالی ثابت و متغیر بودن هزینه ها می باشد زیرا هزینه دادرسی دعاوی غیر مالی ثابت بوده اما هزینه دادرسی دعاوی مالی غیر ثابت به تقویم خواسته بستگی دارد. اما افرادی که برای دادرسی مراجعه می‌کنند باید ابتدا هزینه دادرسی را پرداخت نموده و بعد از ابطال تمبر دادرسی اوراق و زمان را با اصل برابر نمایند. هزینه دادرسی در مراحل ابتدایی ۳ و نیم درصد ارزش خواسته، در مراحل تجدید نظر و واخواهی ۴ و نیم درصد و در مراحل فرجام خواهی اعاده دادرسی حدود ۵ و نیم درصد ارزش خواسته از افراد دریافت میشود.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 338 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 14:25

 

سایت Skillshare یکی از وب سایت ها و بسترهای آموزشی مهم است که کاربران می توانند در آن جلسات آموزشی برگزار کنند یا از دوره های سایت برای آموزش مهارت استفاده کنند. آموزش در Skillshare یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال است. برای کسب درآمد از اسکیل شیر نیازی به صرف زمان زیادی ندارید، اما با صرف زمان محدود برای آماده سازی کلاس خود و آپلود آن، درآمد کسب خواهید کرد. . برای آشنایی بیشتر با نحوه کسب درآمد در وب سایت Skillshare و آشنایی با این پلتفرم آموزش آنلاین با ما همراه باشید.

Skillshare چیست؟

در پاسخ به اینکه اسکیل شیر چیست، به صورت کوتاه می‌توان گفت اسکیل شیر مدرسه‌ای برای یادگیری مهارت‌ها است. Skillshare را جایی بین ویدیوهای YouTube و MasterClass در نظر بگیرید. معلم‌هایی که در اسکیل شیر فعالیت می‌کنند معمولاً نام‌ های شناخته شده جهانی نیستند که سالن‌های مجازی MasterClass را مجذوب خود می‌کنند، اما معمولاً نسبت به ارائه‌های رایج YouTube مانند مقایسه اسپاتیفای با یوتیوب، آگاه‌تر، حرفه‌ای‌تر و سازمان‌ دهی ‌شده‌ تر هستند.

در بیشتر موارد، Skillshare روی دسکتاپ استفاده می‌شود. با این حال، یک برنامه تلفن همراه اختیاری و رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن برای یادگیری در هر مکان و لحظه‌ای استفاده کنید. اگرچه تماشای آفلاین فقط برای مشترکین در دسترس است.

اکانت پرمیوم اسکیل شیر

بخش زیادی از اسکیل شیر به صورت رایگان است و کلاس ها را در اختیار کاربران زیادی قرار داده است. نسخه رایگان آن از تبلیغات پشتیبانی می کند. این امکان را به شما می دهد تا کلاس های ویدئویی و محتوای مرتبط با آنها مانند کتاب های PDF و مباحث مربوط به انجمن را انتخاب کنید.

اگر شما اکانت پرمیوم را تهیه کنید می توانید از شر تبلیغات راحت شوید. همچنین کل کاتالوگ دوره ها را باز می کند و به شما امکان می دهد کلاس ها را به صورت آفلاین در برنامه موبایل اسکیل شیر تماشا کنید.

کسب درآمد از Skillshare

همانطور که تصور می‌کنید، مدل هزینه مشترکین Skillshare راهی متفاوتی برای کسب درآمد از این پلتفرم را در مقایسه با سایر راهکارهای آموزش آنلاین معرفی می‌کند.

دو راه برای کسب درآمد از Skillshare و دریافت حقوق وجود دارد:

  1. درآمد از طریق برنامه ارجاع مدرس که به ازای هر عضو اضافه‌ای که به شما ارجاع می‌شود ۱۰ دلار درآمد خواهید داشت. به عبارت ساده‌تر به ازای افرادی که شما به عنوان اکانت پریمیوم معرفی کنید، ده دلار دریافت خواهید کرد. (Referral Program)
  2. درآمد از طریق حق الامتیاز برای دقایق دیده شده از کلاس‌های شما در هر ماه. شایان توجه است که دریافت بدون حق الامتیاز در هر دقیقه می‌تواند بین ۰/۰۵ تا ۰/۱ دلار در نوسان باشد. این به این معناست که زمانی که دانش آموزان بالای ۱۰۰۰۰ دقیقه از محتوای تولیدی شما را نگاه کنند شما می‌توانید درآمدی از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه داشته باشید.

در Skillshare چه می گذرد؟

بهتر است با هم به اسکیل شیر نگاهی بیندازیم تا ببینیم چه چیزی در این وبسایت نهفته است. این سایت اکانت بطور گسترده کلاس ها را به سه دسته تقسیم می کند:

  1. ايجاد كردن
  2. ساختن
  3. رشد

اسکیل شیر برای همه شغل ها جایگاه ویژه ای دارد. از جمله شغل هایی که می توان به آن اشاره نمود شامل: انیماتورها، نویسندگان خلاق ، فیلمسازان، هنرمندان، طراحان گرافیک، تصویرگران، نوازندگان، عکاسان، طراحان و  توسعه دهندگان وب UI و UX

محتواهای آموزشی بسیار زیادی در اسکیل شیر وجود دارد که می توانید آن ها را ببینید. همچنین به کمک این برنامه مهارت های لازمه را کسب کنید تا در زندگی پیشرفت بیشتری کنید. اسکیل شیر در هر حوزه ای آموزش های زیادی را دارد که بتوانید آن را یاد بگیرید. مثلا آشپزی کردن شاید همه چی آن را بدانید. اما با دیدن ویدیو های آموزشی متوجه میشوید که نکته های زیادی وجود دارد که هنوز بلد نیستید.

مزایای اسکیل شیر چیست؟

استفاده از اسکیل شیر میتواند مزایای بسیاری را به کاربران خود دهد از جمله:

●مقرون به صرفه

  • قیمت گذاری SkillShare مقرون به صرفه است، به خصوص اگر اشتراک سالانه را تهیه کنید؛ زیرا بیش از 50٪ تخفیف دریافت خواهید کرد.

●امتحان رایگان

  • Skillshare یک دوره آزمایشی رایگان برای عضویت Premium خود ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید قبل از صرفه هر گونه هزینه‌ای، از تجربه یادگیری کامل لذت ببرید.

●جامعه پیگیر

  • Skillshare یک جامعه کاربری بسیار پیگیر دارد، این امر می‌تواند کلاس‌های آن را تعاملی و سرگرم کننده کند

●مجموعه بزرگی از کلاس‌ها

  • Skillshare هزاران کلاس با موضوعاتی از جمله تصویرسازی، طراحی، عکاسی، ویدئو، فریلنسر و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌دهد. تنوع این کلاس‌ها آنقدر زیاد است که خسته شدن از انتخاب برای شما سخت خواهد بود.

در نتیجه

Skillshare یک انجمن بزرگ یادگیری آنلاین با بیش از 19000 کلاس است. این یک ویژگی برای دانش آموزان و معلمان است که به راحتی با آموزش های مختلف موجود هدایت می شوند. معلمان می توانند به راحتی کلاس های خود را ایجاد، منتشر و تبلیغ کنند. هر چند این فرصت را دارند که از کار خود درآمدزایی کنند.

دانش آموزان دسترسی نامحدودی به هزاران دوره دارند که رشته های مختلفی را پوشش می دهد که می تواند از هنر و ادبیات گرفته تا تجارت و فناوری را شامل شود. این پلتفرم به صورت تعاملی و استفاده آسان طراحی شده است و باعث ایجاد همکاری و خلاقیت در بین کاربران می شود.

منبع
دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 1090 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 20:10

تغذیه سالم و تغذیه سالم و مغذی اثر فاطمه حبشی
موضوعات اصلی این صفحه نمایش
مصرف مواد غذایی سالم و تاثیر آن بر زیبایی صورت
اگر می خواهید چهره ای زیبا داشته باشید، به رژیم غذایی خود توجه کنید، همانطور که بدن سالم شما بازتابی از رژیم غذایی سالم شماست، داشتن پوست و موی سالم که زیبایی شما را نشان می دهد نشان می دهد که به تغذیه مناسب و غذای سالم اهمیت می دهید.
در واقع شما همان چیزی هستید که می خواهید. در این مقاله شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که به شما کمک می کنند تا چهره ای طبیعی و جذاب داشته باشید.
نوشیدن مقدار زیادی آب
اگر در طول روز آب کافی بنوشید، همیشه بدنی سالم خواهید داشت. نوشیدن مداوم 6 تا 8 لیوان آب در روز بدن شما را هیدراته نگه می دارد و همچنین تاثیر قابل توجهی بر ظاهر پوست و موهای شما دارد.
ویتامین C را فراموش نکنید.
ویتامین C یکی از ویتامین های مهم بدن است و وجود آن در بدن مهم و ضروری است، این ویتامین به شما در مبارزه با بیماری ها و بیماری ها کمک می کند، یکی از کاربردهای اصلی ویتامین C تولید کلاژن در بدن است. در کاهش چین و چروک پوست، برای حمایت و تقویت پوست بسیار موثر است. برای زیبایی پوست و مو می توانید از سبزیجات مخصوصاً گوجه فرنگی، کلم، کلم بروکلی و ... که حاوی ویتامین C هستند استفاده کنید.
همچنین بخوانید : واریس صورت چیست؟ (علائم، علل و روش های درمان)
غذاهای حاوی آنتی اکسیدان
چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و مصرف روزانه آن خطر ابتلا به انواع سرطان را در فرد کاهش می دهد. این چای باعث تقویت سیستم ایمنی و کاهش کلسترول خون می شود
مهم این است که با مصرف چای سبز وزن کم کنید. سویا یکی دیگر از مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان های فراوان است.سویا سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین E است.سویا پوست را مرطوب و بدون چین و چروک نگه می دارد.
هر شب شیر بنوشید زیرا سرشار از کلسیم و ویتامین های B2, B12, D است. ویتامین B2 کلسیم در صورت مصرف همراه با ویتامین D باعث افزایش جذب کلسیم در بدن و همچنین استحکام استخوان ها و دندان ها می شود.ویتامین های B2 و B12 در ایجاد گلبول های قرمز خون که اکسیژن لازم را به سلول ها می رسانند بسیار موثر است. شیر به شما پوستی سالم می دهد.
سبزیجات سبز بیشتری بخورید
اسفناج و کلم سرشار از ویتامین های A، E، C، آهن و فیبر هستند. مصرف این ویتامین ها زیبایی چهره شما را دو چندان می کند. مطمئن شوید که سبزیجات را در برنامه غذایی خود هر روز و اغلب بگنجانید.
برای جوان ماندن سیر بخورید
سیر یک غذای شگفت انگیز است. محققان می گویند سیر سرشار از آنتی اکسیدان است و در جوانسازی پوست بسیار موثر است و در پیشگیری از انواع سرطان ها و کاهش کلسترول موثر است.
همچنین بخوانید: پک چشم و صورت (ضد چروک) را بشناسید و تمرین کنید
بدن به چه اسیدهای چرب نیاز دارد؟
امگا 3 و امگا 6 که به عنوان چربی های خوب در بدن شناخته می شوند، به عملکرد بهتر سلول ها، پاکسازی پوست و کاهش چین و چروک و لکه های سطح پوست کمک می کنند.

https://fatemehhabashi.com/the-relationship-between-healthy-food-and-the-beauty-of-face-and-skin/

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 4254 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 19:46

همینطور برای محافظت بیشتر طبیعت میتوانید یک بسته دستمال بزرگ بخرید و بعد به کمک این فرشته کوچولوی عزیز تعدادی از دستمال کاغذیها را در یک کیف پارچهای کوچک قرار دهید تا در مدرسه همراه داشتهباشد. در سنین کودکی و نوجوانی، حاضر شدن در موقعیتهای اجتماعی در کنار دوستانی که هویت شخص را تصدیق میکنند و باعث افزایش میزان اعتمادبهنفس و عزت نفس او میشوند، برای حفظ سلامت روح و روان حیاتی است. آبرنگ های جیوتو با کیفیت ساخت بالا و رنگهای پوششی جذاب و همچنین قیمت پایین باعث میشه یک انتخاب خوب در سبد خرید لوازم تحریر خانواده جای داشته باشه. مطمئنا همهی ما با برند معروف فابر کاستل آشنایی داریم. از کاربرد هایشان در دستان دانش آموزان در مدرسه گرفته تا دانشجویان در دانشگاه ها و کارمندان و کارکنان شرکت ها و ادارات از معروف ترین و پرکاربرد ترین لوازم التحریر ها می توان خودکار، مداد ،دفتر و پاکن را نام برد. اما دسته بندی کلی لوازم التحریر را می توان به گروه های نوشت افزار تحصیلی، لوازم اداری و لوازم بایگانی تقسیم کرد. در بسیاری از مواقع، استرس مدرسهای از عدم موفقیت در راضی کردن دوستان و همسالان ناشی میشود. در بیشتر مواقع، معلمان مهربان و توانا قدرت ایجاد تغییرات شگرفی در مسیر زندگی دانشآموزانشان دارند و میتوانند با رقم زدن تجربهی تحصیلی سازنده، آینده آنها را به شکل مثبتی دستخوش تغییر کنند.

اگر والد دانش آموزی هستید که با معلم یا معلمانش رابطهی خوبی ندارد و به همین دلیل مدام درگیر استرس مدرسهای میشود، حتما موضوع را با معلمان در میان بگذارید و به دنبال راه چارهای برای بهبود تجربهی تحصیل او باشید. کمدهای جداگانه برای هر دفتر (به تعداد مورد نیاز هر دفتر) برای تهیه کمد برای دفتر کار بهتر است که کمدهای متناسب با محیط کار (مدرن یا کلاسیک) را انتخاب کنید. بادپرک خودکار فانتزی رنگی را از برندهای معتبر داخلی تهیه کرده است که هم کیفیت خوبی دارند و هم تامدتها قابل استفاده هستند. استفاده از خودکار روان، زیبا و شیک برای راحتی شما هنگام نوشتن تأثیر مستقیم دارد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که هر کالای لوکس و گرانقیمتی لزوما کیفیت بالایی را ارائه نمیدهند. قیمت نیز یک امر مهم است که باید به آن توجه داشته باشید، زیرا شما می توانید دو کالا از دو برند را پیدا کنید که قیمت یکسان دارند اما کیفیت آن ها متفاوت است، بنابراین بهترین کار این است که از برند های قدیمی مانند پلیکان استفاده کنید که امتحان خود را پس داده اند و از کیفیت و اعتبار بالایی برخوردار هستند . در این میان فراموش نکنید که قلدری ممکن است در فضای مجازی هم صورت بگیرد، بنابراین با برقراری ارتباط مبتنی بر اعتماد متقابل با دانشآموزان، از آنها بخواهید هر گونه تخلف مجازی را به شما گزارش دهند.

باغ گیاهشناسی تهران هم از جمله فضاهایی است که کودکان به همراه خانوادههای خود میتوانند اطلاعات خوبی درباره گیاهان و گونههای مختلف آنها بهدست آورند، بنابراین از جمله مکان های مناسب کودکان در تهران برشمرده میشود. همواره همه ما قبل از اینکه خریدی را انجام دهید شاید شبیه لوازم تحریر موردنظر را در خانه نیز بهصورت نو و استفادهنشده داشته باشیم، بهتر است در این صورت حتی اگر شک هم داریم یکبار کمدهای قدیمی را بگردیم و بعد لیست را مجددا بنویسیم. لیست لوازم التحریر کلاس اول بچههای کلاس اولی ذوق زیادی دارند زیرا قرار است خواندن و نوشتن یاد بگیرند. بدون داشتن خودکار نوشتن غیرممکن است. کرونا به عنوان یک برند ایرانی ارزان و با کیفیت شناخته شده است که محصولاتی نظیر ماژیک وایت برد، جوهر یدک ماژیک، خط کش، ست ابزار ترسیم، پرگار، خودکار رنگی، غلط گیر، تراش و پاک کن را تولید کرده و در سال های اخیر نیز کاغذ A4 با نام این برند نیز در بازار به فروش می رسد. از عوامل اصلی بروز استرس مدرسهای، میتوان نداشتن دوستان کافی، مواجه شدن با بیاعتنایی از جانب گروه دوستان، همکلاسی نبودن با دوستان صمیمی و همسطح نبودن با دوستان را نام برد. باید توجه داشت که عوامل داخلی، همچون ترس از موفقیت، هم میتوانند به اندازه عوامل خارجی در بروز استرس مدرسهای تأثیرگذار واقع شوند.

در این مقاله از دیجیکالا مگ، ابتدا به بررسی عوامل اجتماعی بروز استرس مدرسهای میپردازیم و سپس ۱۱ مورد از عوامل مرسوم بروز این نوع استرس را بررسی میکنیم. بنابراین، توجه کردن به نوع رابطه ی موجود میان دانش آموز و معلمان، اهمیت بسیاری دارد. معمولا پیدا کردن دوستانی حامی و مناسب، برای دانشآموزان در تمام سنین اهمیت بسیاری دارد. به این ترتیب، اگر فرصت کافی و مناسب برای دیدن حیوانات در زیستبوم آنها برای کودکان مهیا نبود، باغوحشها فرصت خوبی را برای کودکان فراهم میآورند، البته به شرط اینکه حیوانات را در وضعیت مناسب نگهداری کنند. بهترین قیمت را می توان در فروشگاه اینترنتی تجربه نمود. یکی از چالشهایی که اکثرا برای خرید لوازم تحریر فانتزی دارند قیمت بالای این لوازم میباشد. دوستان مدرسهای در عین حال که میتوانند عاملی انگیزشی برای حضور یافتن در مدرسه محسوب شوند، توانایی تخریب شخصیت دانشآموزان و کاهش تمایل آنها به ادامهی تحصیل را هم دارا هستند.

منبع: https://pinsil.ir

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 542 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 14:43

البته ما دستگاه هایی هم داریم که مستقیما از کشور تایوان وارد میشن و ساخت اونجا هستن اما در هر صورت ما اونارو یک سال تمام بی قید و شرط گارانتی میکنیم. کیفیت پشتیبانی هم بسیار ضعیفه. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین مارک ردیاب خودرو هستند. به عنوان مثال شما میتوانید بلافاصله برق خودرو را از هر مکان قطع کنید و امکان حرکت را تا رسیدن به خودرو غیرممکن نمایید. مدیران ارشد و رهبران شرکتهای بزرگ، کرایهدهندگان خودرو وغیره مسافتهای پیمودهشده توسط خودرو، مسیرها، سرعت حرکت خودرو و اطلاعاتی نظیر آن را دریافت میکنند و از آنها جهت بهینهسازی فعالیتهای سازمان خود استفاده میکنند. پلاگین پیشرفته ردیاب خودرو تلتونیکا FMB001 میتواند اطلاعات لحظهای مربوط به موقعیت دستگاه و دیگر دادههای مرتبط را از کامپیوتر خودرو دریافت کند و تمام آنها را به سرور ارسال کند. یعنی شما با استفاده از پیامک ردیاب را تنظیم میکنید و با ردیاب نیز اطلاعات خود را با استفاده از پیامک در اختیار شما قرار میدهد در صفحه آموزش تنظیم ردیاب خودرو تلتونیکا به صورت کامل این موضوع را شرح داده ایم.

در این مقاله به صورت کامل شما را با کارایی ردیاب خودرو آشنا کردیم. ردیاب های بدون نیاز به نصب و سیم کشی که به نام ردیاب آهنربایی خودرو نیز شناخته می شوند، نوعی از ردیاب ها هستند که دارای منبع تغذیه داخلی بسیار قوی می باشند. جی پی اس بدون نصب و شخصی GR600 با داشتن میکروفونهایی قدرتمند امکان شنود صدای محیط با وضوحی بسیار مناسب را در اختیار افراد قرار میدهد. اگر به دنبال یک ردیاب با قابلیت نصب آسان روی هر وسیلهای هستید که قابلیت شنود نیز داشته باشد، میتوانید ردیاب IR180 را از سایت ایران رهیاب خریداری کنید. این ردیاب پیشرفته به فنّاوریهای بهروزی مجهز شده که امکانات فوقالعاده مانند خاموش کردن خودرو با ارسال پیامک، تعیین سرعت دقیق خودرو، اطلاع از باز شدن در خودرو و شنود صدای راننده بهصورت آنلاین را فراهم کرده است. ردیاب آهنربایی خودرو مانند دزدگیر عمل میکند و با کوچکترین حرکت و لرزش، جی پی اس خودرو به کاربر خطای حرکت ارسال میکند. ردیاب فندکی مانند یک دزدگیرسیم کارتی خودرو عمل کرده و از دزدیده شدن خودرو جلوگیری میکند. تمام این امکانات از طریق یک پنل کاربری آنلاین که برای شما و تجارتتان سفارشی سازی شده است انجام می شود تا بتوانید در هزینه ها و وقت تجارت خود صرفه جویی قابل توجهی را داشته باشید (قیمت خرید ردیاب شخصی).

با توجه به توضیحاتی که تا اینجا دادیم نمی توان یک ردیاب را بهترین جی پی اس برای همه افراد در نظر گرفت. ردیاب یک فناوری امنیتی نسبتا مدرن است. این فناوری از دهه 1980 به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت. باتری داخلی ردیاب خودرو ها معمولا به گونه ای طراحی می شود که تا چندین ساعت و گاهی تا یک روز برق مورد نیاز برای عملکرد ردیاب را فراهم کنند. در مورد نحوه نصب ردیاب خودرو میتوان گفت که هر ردیاب شیوه نصب متفاوتی دارد که نقشه نصب آنها هنگام خرید به مشتری آموزش داده میشود. در ردیاب های بدون نیاز به نصب آهنربای قرار داده شده در محصول به قدری باکیفیت و قوی است که حتی با شدیدترین ضربه ها نیز جدا نمی شوند و به خوبی در برابر ضربه و تکان عایق می شوند. ردیاب های سیمی مستقیما به منبع برق خودرو وصل می شوند اما ردیاب های شارژی یا غیرسیمی بدون نیاز به برق کار می کنند. بدون هنگ کردن، بدون باگ، با کاربری راحت.

این ویژگی خیال کاربر را از فعالیت مداوم دستگاه راحت می کند. زیرا انتخاب یک جی پی اس مناسب خیال مالک را برای به سرقت نبردن ماشین راحت میکند. من قصد خرید یک مدل ردیاب دیگه از شما را دارم . اگر شما نیز می خواهید امنیت اتومبیل خود را تامین کنید و به دام سارقین نیفتید در ادامه همراه ایران رهیاب باشید. خود استفاده کرد. با استفاده از ردیاب شخصی کوچک قبل از اینکه چیزی گم شود، به راحتی پیدایش میکنید؛ فرقی ندارد که ردیاب کوچک شخصی را برای کودک خود یا خوردویتان استفاده میکنید؛ در سریعترین زمان ممکن میتوانید قبل از اینکه حادثهای برای فرزند، سالمندان، بیماران، وسایل نقلیه خود رخ بدهد، از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنید. از طرف دیگر ممکن است همین پیشنهاد برای افرادی که به دنبال ردیاب های پیشرفته و سیمی هستند، مناسب نباشد. از دیگر ویژگی مثبت این ردیاب ها کاربردهای متنوع آن است. باتری داخلی این نوع از ردیاب ها به گونه طراحی شده است که در برخی مدل ها با یکبار شارژ حتی تا 5 سال آینده دیگر نیازی به شارژ مجدد ندارند. ضمن این که برخی ردیابها با برندهای متفرقهای عرضه میشوند که به دلیل کیفیت پایین خیلی زود از کار میافتند و در زمان بروز مشکل، مثلاً در زمان سرقت، به درستی عمل نمیکنند و باعث خسارت صاحب خودرو میشوند.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 31928 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 11:54

زخم پای دیابتی چه علائمی دارد؟

برای دانستن این که زخم پای دیابتی دارید یا نه، مهم است که علل و علائم اصلی ایجاد زخم پای دیابتی را بدانید. زخم پای دیابتی نوعی زخم باز است. این زخم ها اغلب به دلیل وجود پینه یا خراشیدگی های ناشی از فشار ایجاد می شوند. همچنین این زخم ها ممکن است ناشی از آسیب یا ضربه به پا باشند. این نوع زخم ها معمولاً در قسمت پایین و کف پا ایجاد می شوند. زیرا این قسمتی از پا است که با زمین تماس بیشتری پیدا می کند. همچنین در صورت وجود فشار و اصطکاک اولین نقطه ای خواهد بود که دچار آسیب می شود. در ادامه به عوامل و علائم ایجاد این زخم خواهیم پرداخت.
 
بی حسی در افراد دیابتی

توضیح: بیحسی در افراد دیابتی باعث ایجاد زخم میشود. به طور مثال زخم های ناشی از سوختگی.
زخم پای دیابتی چطور ایجاد می شود ؟
 
زخم پای دیابتی در نتیجه ی شکسته شدن بافت پوست ایجاد می شود. این شکستن بافت منجر به ایجاد زخمی باز می شود که در صورت عدم درمان به موقع ممکن است عفونی شود. این نوع زخم ها در بین بیماران دیابتی به دلیل آسیب عصبی و از دست دادن حس است که به نوروپاتی معروف است. نوروپاتی حسی در نتیجه ی آسیب عصبی حاصل از سطح بالای گلوکز خون ایجاد می شود. هنگامی که شخص احساس درد در پا را از دست دهد، دیگر نمی تواند آسیب های وارده به بافت پوست پا را احساس کند. معمولا حس وجود درد یا تاول های ناشی از راه رفتن به ما می گویند که سرعت را کم کنیم یا راه رفتن را متوقف کنیم تا این ناحیه بهبود یابد. اما با وجود نوروپاتی، سیستم عصبی بدن دیگر نمی تواند به ما بگوید که مشکلی وجود دارد. به همین علت افراد مبتلا به این زخم ها توانایی احساس درد را از دست می دهند.

   

 
دیابت و وجود بیماری های عروقی می تواند باعث گردش خون ضعیف شود که روند بهبود زخم های دیابتی را کند می کند. در نتیجه در صورتی که بیماری مبتلا به یکی از این دو بیماری و یا در بدترین حالت مبتلا به هر دو است، باید مراقبت های ویژه ای را دریافت کند. با این که زخم های دیابتی در هر سنی امکان بروز دارند، اما افراد بالا تر از ۴۵ سال با سابقه ی دیابت، بیشتر در معرض ابتلا به این زخم ها هستند. همچنین مردان مسن نیز بیشتر از سایر اقشار دیابتی ها امکان ابتلا به این زخم ها را دارند.
 

عکس زخم پای دیابتی
 
چطور می توان فهمید که فردی به زخم پای دیابت مبتلا شده است؟
زخم پای دیابتی معمولا به یک باره ایجاد نمی گردد. در صورتی که بیمار تحت مراقبت و بررسی باشد می توان در هنگام مشاهده ی علائم مشکوک، فورا از گسترش آن و ایجاد زخم پای دیابتی جلوگیری نمود. علائمی همچون پوسته پوسته در ناحیه ی آسیب دیده، بی حسی یا احساس درد، کاهش توانایی حس گرما یا سرما، مور مور شدن پوست، سرخ شدن پوست، کبودی، تورم و... همگی می توانند علائمی خطر آفرین برای زخم پای دیابتی باشند. به همین دلیل باید در صورت مشاهده به رفع سریع این موارد کمک نمود. همچنین باید مراقب بخش های دیگری از پا از جمله ناخن ها نیز بود. درصورت وجود بریدگی و جراحات، پینه و تاول باید سریعا به پزشک مراجعه نمود تا از ایجاد زخم پای دیابتی در این نواحی تحت فشار جلوگیری شود.
 

 
علائم ثانویه ی ایجاد زخم پای دیابتی
علاوه بر موارد گفته شده در رابطه با علائم اولیه ی ایجاد زخم پای دیابتی باید مواردی را در رابطه با علائم ثانویه ی ایجاد این زخم ارائه دهیم. لازم به ذکر است که هر زخمی که بر روی بدن بیمار مبتلا به دیابت ایجاد می شود، لزوما از جمله زخم های دیابتی نیست. اما با توجه به این که روند درمان زخم در افراد مبتلا به دیابت بسیار کند است، باید از بروز و گسترش زخم های عادی نیز جلوگیری نمود. در صورتی که زخم و خراشی در بدن بیمار ایجاد شده باشد، زمانی که علائم خاصی را نشان دهد، احتمالا زخم دیابتی است. این علائم عبارتند از: عفونت های چرکی، بوی بد، وجود بافت های سیاه رنگ و مرده. توجه کنید که در صورت اطلاع یافتن در این مرحله حتما باید به کلینیک های مرتبط با زخم مراجعه نموده و از مراقبت های ویژه بهره مند شوید.

https://nilsar.com/i-20071/%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%9F

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 15:15

اسلب گیر جرثقیل 
اسلبگیر های سنگین می‌توانند اسلب های بالای 300 کیلوگرم را جابجا می کنند. اسلب گیر یکی از مهمترین ابزار برای دستگاه کفشک پلاستیکی و مفاصل بدنه، ماشه، گوشواره ،از گوشواره برای اتصال دستگاه به کابل برای تخلیه نیمه اتوماتیک استفاده می شود.
اسلب گیر چیست ؟
ساختار اسلب گیر ساده است و یکی از کاربردی ترینن ابزار در کنار جرثقیل برای جابجا کردن اسلب های سنگی و چوبی است. اسلب گیر می‌تواند امنیت اپراتور  جرثقیل را  در زمان حمل بار های سنگین در برابر خطرات حفظ کند.
اکثر اسلب‌ها از فولاد کربنی سخت ساخته می‌شوند و به همین دلیل به صورت کلی اسلب گیر بسیار سنگین است. از دیگر مواد اولیه که اسلب گیر از آن ساخته میش ود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
سیلیسیوم
نیکل مولیبدن
منگنز
مس آهن
کروم
 
اسلب های فولادی را به اسم تختال (slap) نیز معروفند.
 
 
 
کاربرد اسلب گیر چیست ؟
اسلب گیر برای حمل اسلب هایی از جنس فولاد ریخته گری شده تولید و ساخته می‌شوند. از اسلب گیر برای مکان هایی که نیاز به جابایی اسلب دارند، استفاده می شود. این صنایع عبارتند از:
 
ورق
کویل هاپ
خودروسازی
سازه های فولادی
ماشین آلات سنگین
 
اسلب های مورد استفاده در صنایع، که از کوپ های سنگی تولید شده‌اند برای  ساختار پله و کف، استفاده می‌شوند. اسلب های چوب که از چوب برای ساخت آن‌ها استفاده می شود، برای تولید میز و نیمکت و...  در سایزهای بزرگ و وزن های بالا تولید می شود .
اسلب گیر کاشی و سرامیک نیز یکی دیگر از پرکاربردترین ابزارهای برای انتقال اسلب ها ی سنگین است. این مدل هم ساختار ساده ای دارند ولی در وزن های سنگین تولید می شود. برای این نوع اسلب گیر ها به اپراتور ماهر نیاز دارد. این اسلب گیر هااز ورق های سنگین با ضخامت 60 میلیمتر را می توانند جابجا میکنند.

http://tahatools.com/i-11188/%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A8-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%B1%D8%AB%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 15:04

دارای طراحی ساده ای می باشد زیرا از اجزای محرک کمتری در آن استفاده شده است، همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان این محصول به نسبت دیگر سیستم های مکانیکی موجود شده است. مصریان باستان به عنوان اولین تمدنی در تاریخ شناخته می شوند که که حدود 2500 سال پیش از میلاد مسیح برای ساخت اهرام از بالابرهای ابتدایی برای حمل و جابجایی ابزارها و انسان ها از بالابر های که تشکیل شده از طناب و قرقرهای چوبی بود استفاده می کردند، که بیشتر به قیمت جان بردگان و استفاده کنندگان آن ها تمام می شد. ️ به طور کل مهمترین مزیت بالابر هیدرولیک ایمنی و امنیت ان نسبت به بالابر های گیربکسی است لذا با توجه به غیراستاندارد بودن کلیه بالابرها از نظر قانونی جهت حمل نفر میتوان گفت امکان سقوط کفی بالابرهای هیدرولیکی صفر میباشد در صورتی که تمامی بالابر های گیربکسی خطر سقوط و صدمات جانی و مالی را در پی دارند .

️ و اما استهلاک در این نوع از بالابر ها نسبت به بالابر های گیربکسی بسیار پایین میباشد . قیمت بالابرهای وینچی به خاطر عملکرد ساده آن ها بسیار پایین تر از قیمت بالابرهای هیدرولیکی می باشند ولی به خاطر جنبه های حفاظتی و امنیتی پایین بالابر وینچی برای حمل نفر توصیه نمی شوند. بالابرهای هیدرولیک به دو بخش جک مستقیم و جک غیر مستقیم تقسیم می شود. قیمت بالابر هیدرولیکی خانگی رابطه مستقیم با ارتفاع و ظرفیت بالابر دارد. این نوع بالابر هیدرولیکی خانگی نسبت به فضای موجود در ساختمان ها، میان پله ها، حیاط پشت ساختمان، نمای ساختمان و حتی در منازل دوبلکس نیز نصب می شود. عدم نیاز به حفر چاه در پایین آسانسور و عدم نیاز به ساخت اتاقک موتورخانه روی پشت بام نتیجتا حذف کلیه مراحل سخت زمان بر و هزینه بر در مراحل اجرایی قابلیت های چشمگیر و آپشن هایی که در این نوع از بالابرها نظر بسیاری از مشتریان رو به خود جلب میکند استفاده از حرکت نرم و بی صدا یا اصطلاحا یونیت سایلنت در سیستم هیدرولیک و قابلیت تعبیه ترمز یا پاراشوت و خصوصا قیمت قابل توجه آن نسبت به آسانسور میباشد .

با افزایش قدرت ، با نگه داشتن هالتر بر روی پشت یا نگه داشتن دمبل در هر دست ، سطح این تمرین را دشوارتر کنید. بالابر هیدرولیک یکی از پرفروش ترین انواع بالابر در ایران می باشد که از انواع آن می توان به بالابر هیدرولیک خانگی ، بالابر هیدرولیکی فروشگاهی ، بالابر هیدرولیکی انبار ، بالابر هیدرولیکی نفر بر ، بالابر هیدرولیک ویلچربر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی و … طراحی ساخت تولید نصب و راه اندازی انواع بالابر های نفر بر یا نفری و صنعتی مخصوص حمل بار . باتری های استفاده شده در تیسن کروپ اصلی آلمان، در شرایط استفاده صحیح 8 سال جوابدهی مفید دارند. بالابر گیربکسی یا کششی برای انتقال قدرت از یک الکترو موتور و گیربکس استفاده می کند که با به طور کل پیچاندن سیم بکس در خود صفحه بالابر را به بالا یا پایین حرکت می دهد.همچنین موتور بالابر گیربکسی یا کششی فقط می تواند بالا یا پایین محل بالابر نصب شود و میشود گرفتی . در سیستم بالابر هیدرولیک از جریان سیال پرفشار در لوله ها برا انتقال قدرت استفاده می شود. همچنین در سایر تمدن های بزرگ مانند ایران و یونان باستان از بالابر برای ساخت تخت جمشید در ایران و معابد آکروپولیس در یونان باستان استفاده می شد.

سازمان ملل از صعود یک پلهای ایران در ردهبندی جهانی شاخص توسعه انسانی خبر داد و رتبه ایران را بالاتر از ۱۱۵ کشور جهان اعلام کرد. ویلچرهای پله رو دستی در ایران تنوع آن چنانی ندارند و مدلی هم که در ایران است نمی توان آن را یک ویلچر پله رو به معنای واقعی کلمه دانست زیرا 2 نفر باید آن را بلند و حمل کنند که در تصویر دوم در زیر نشان داده شده است. حمل کالا . بالابر فروشگاهی . معمولا این سوال پیش می آید که بالابر چیست، بالابر به دستگاهی گفته می شود که برای جابجایی، حمل و انتقال بار و نفرات در شرایط و زوایای مختلف و همین طور برای هم سطح سازی دو سطح مختلف درخطوط تولید ازآن استفاده می شود، بالابرها به دو نوع بالابر ثابت و بالابر متحرک تقسیم می شود. به طور کل این سیستم بیشتر جهت مصارف کارگاهی و فروشگاهی فقط جهت جابجایی و حمل بار مورد استفاده میباشد برای مصارف انسانی و نفر به شدت خطرناک و غیر قابل اطمینان است . در این ویلچر از گیربکس های وارداتی استفاده شده است. در فروشگاه ها نیز هم برای جا به جایی بار و هم جا به جایی نفر از این نوع بالابرهای هیدرولیک استفاده می شود. 

https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/

 

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 71138 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1401 ساعت: 13:14